Оплата та доставка
ОПЛАТА:
1. Оплата замовлення здійснюється на карту ПриватБанку. Поповнення карти можливо здійсниті через термінали самообслуговування ПриватБанку, через Приват24 або касу ПриватБанку. Після оплати обов'язково повідомте нам по телефону або е-мейлу.
2. Оплата замовлення можлива при отриманні товару (післяплатою). Комісія за оформлення післяплати додатково складає 20 грн + 2%. Оплата відбувається після отримання товару на відділенні Нової пошти.
3. Замовлення загальною вартістю до 200 грн відправляються тільки по повній передплаті.
ДОСТАВКА:
1. Доставка здійснюється кур'єрською службою "Нова пошта".
2. За погодженням з менеджером доставка можлива іншими транспортними компаніями.
Товар зберігається на Новій пошті до 7 днів. Якщо протягом цього терміну покупець не забрав товар, він автоматично повертається назад на склад відправки. У разі, якщо товар був оплачений частково (передплата) і покупець його не забрав протягом 7 днів або відмовився від товару (з особистих причин), то транспортні витрати віднімаються з суми сплаченого авансу. У разі, якщо товар був оплачений повністю і клієнт його не забрав протягом 7 днів, повторна відправка цього товару здійснюється тільки після оплати транспортних витрат пов'язаних з поверненням такого товару.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ:
Повернення \ обмін продукції можливий протягом 14 днів після отримання товару за умови оплати замовником транспортних витрат, пов'язаних із здійсненням такої дії, цілісності упаковки і товарного виду продукції. Товар повертається в первісному вигляді з фабричними етикетками і упаковкою. Товар зі слідами використання (забруднення, пошкодження, відсутність етикеток, прання і т.д.) до поверненню не підлягає.
Щоб зробити успішну покупку, перш ніж замовлити товар, проконсультуйтесь будь-ласка з нашими фахівцями з приводу способів оплати та доставки, а також технічних характеристик товару: комплектації, розміру, матеріалу, кольору.